סדרת טיפולים פרטניים 1X1 ברמה עמוקה יותר עם טיפול מותאם אישית לילד/נער עם או בלי ADHD בניית ביטחון עצמי, להתגבר על מאבקים, הפרעת קשב וריכוז, ונותנת מענה עם אתגרים יומיומיים שהוא חווה בשגרה הנוכחית הכל כך מורכבת
אבל אנחנו המבוגרים לא היחידים!
גם הילדים שלנו נחשפים למראות ולפעמים מראות קשים (זוועות סרטונים ותמונות) ולא מרצון אלא לרוב מתוך סקרנות האופיינית כל כך לילדים
ריבוי המידע והדרך הקלה והמהירה שבה שהילדים חשופים למידע עלולים גם לחשוף אותם בימים אלו לסרטונים קשים ואפילו לזוועות. ובמציאות הנוכחית זה מידע שלמבוגרים קשה להתמודד קל וחומר לילדים ונערים שלא תמיד יש
להם אין את הכלים להתמודד עם המצב המורכב והקשה הזה
אני מאמין שכל ילד או נער הוא ייחודי, וחשוב לך לספק לו את התמיכה והעזרה הדרושים לו כדי להצליח.
אני מקשיב היטב לילד או לנער, ומפתח תוכנית טיפול מותאמת אישית שתעזור לו להשיג את מטרות הטיפול והפוטנציאל המלא שלו.
הילדים ונוער הם בעלי פוטנציאל רב להתפתחות ולהתקדמות. הם עדיין לומדים ומתפתחים,
והם פתוחים לדברים חדשים וכך לשנות את דפוסי החשיבה שלהם בקלות רבה יותר ממבוגרים.
חשוב לי להיות שקוף ולומר מראש שהתהליך הזה לא מתאים לכולם,
אלו המקרים שבהם אני פשוט לא הכתובת המתאימה
שמי אמיר רוסיליו
במשך חלק ניכר מחיי, התמודדתי עם רגשות מכריעים, תערובת סוערת של בלבול, תסכול ופחד, הכל מועצם על ידי אובדן אישי. ברגעים של מצוקה, האינסטינקט שלי היה לברוח מהחיים, לנסות להתחמק לחלוטין מהרגשות שלי. עם זאת, לא לקח הרבה זמן עד שהבנתי שגישה זו רק החריפה את המאבקים שלי.
אני זוכר היטב שהרגשתי סחף ואבוד בתקופות המאתגרות ביותר בחיי. המשקל הרגשי הרגיש בלתי נסבל, חסרו לי הכלים לנווט בו. פחד אפף אותי, ונראה כאילו אני טובע בבעיות שלי. זה היה שלב אפל, ונראה לי שאני לבד ורק שורד מיום ליום.
כהורה, מצאתי את עצמי מתמודד עם אתגרים הרגשיים המורכבות של ההתמודדויות הרגשיות של ילדיי. זה היה מימד חדש בחיי שלא ציפיתי לו ובכל זאת הוא הביא לי תובנות עמוקות בדיעבד, הבנתי שהתקופה הזו סימנה את תחילתו של מסע עמוק.
לאחר חמש שנים של עבודה עם מבוגרים במסעות הריפוי והצמיחה שלהם, הרגשתי קריאה להתמקצע ולהרחיב את המיקוד שלי לעבודה ישירה עם ילדים ונוער. השינוי הזה הונע על ידי החוויות האישיות שלי כהורה, מה שפקח את עיניי לשטח הרגשי הייחודי שהמוחות הצעירים מנווטים בו, במיוחד אלו המתמודדים עם אתגרי הפרעת קשב וריכוז.
עדות לנסיונות הרגשיים שילדיי שלי נתקלו בהם הציתה בי תשוקה להציע תמיכה מיוחדת לאנשים צעירים ולמשפחותיהם לקבל את ההדרכה והכלים הדרושים להם כדי לפרוח בחייהם.
אז, יצאתי לפרק חדש במסע המקצועי שלי, המוקדש לעזור לילדים ובני נוער גם עם ADHD לנצל את הפוטנציאל שלהם, להתגבר על מכשולים רגשיים ולאמץ את החיים בביטחון. אני מאמין שעם ההדרכה, הטיפוח והטכניקות הטיפוליות הנכונות, מוחות צעירים יכולים לא רק להתמודד עם האתגרים שלהם אלא גם לרתום אותם כמקורות כוח וחוסן.
אני אסיר תודה על ההזדמנות לחולל שינוי בחייהם של הצעירים המדהימים הללו ובני משפחותיהם. אם אתם מתמודדים כעת עם האתגרים עם הילדים שלכם הבינו שיש תקווה, ואתם לא לבד. ביחד, נוכל להעצים את ילדכם לצאת למסע של צמיחה, גילוי עצמי ועתיד מזהיר יותר.
כמטפל ילדים ונוער עם ADHD, אני מאמין שכל ילד הוא ייחודי, ולכן אין שיטה אחת של טיפול שתקפה עבור כולם.
הטיפול שלי הוא אינדיבידואלי ומתאים לכל ילד בהתאם לצרכיו הייחודיים.
אני משתמש במגוון כלים טיפוליים, כולל:
NLP טיפול בשפה ותקשורת, שמטרתו לעזור לילד ללמוד כיצד להשתמש בשפה ובדמיון על מנת לווסת את הרגשות המחשבות.
דמיון נובע - טכניקה טיפולית שמטרתה לעזור לילד להירגע ולפתור בעיות רגשיות וליצור מיומניות חדשות.
פרופיל התנהגותי - שיטה שמטרתה להבין את דפוסי ההתנהגות של הילד תוך כדי פעולה וכך לראות מנעד הרגשות של הילד/הנער באותו רגע נתון
עבודה עם התת מודע - שיטה שמטרתה לעזור לילד להתמודד עם רגשות מודחקים או כואבים.
טיפול בטראומה - שיטה שמטרתה לעזור לילד להתמודד עם אירועים טראומטיים שחווה במיוחד בתקופה מורכבת זו
אימון מותאם לילדים ונוער הוא סוג של טיפול פסיכולוגי שמתמקד בהקניית מיומנויות. כגון: אמפולסיביות, קושי בניהול זמן, התמודדות עם קשיים חברתיים, התמודדות עם קשיים לימודיים.
אני מאמין שהשימוש במגוון כלים טיפוליים מאפשר לי לעזור לילדים עם ADHD בצורה הטובה ביותר. אני מקשיב היטב לילד, לומד על הצרכים שלו, ומפתח תוכנית טיפול מותאמת אישית שתעזור לו להתמודד עם האתגרים ורגשות
אני גם משלב יחד עם הטיפול כל מיני קסמים, הקסמים והמנטליזם נועדו ליצור חוויה מהנה ובלתי נשכחת עבור הילדים. הם נועדו גם לעזור להם להאמין בעצמם, ביכולות שלהם ובאפשרויות שלהם.
כשילד רואה קסם, הוא חווה משהו בלתי אפשרי. הוא רואה דברים שאינם אמורים לקרות, והוא מבין שגם הוא מסוגל לעשות דברים בלתי אפשריים. הוא מתחיל להאמין בעצמו, ביכולות שלו ובאפשרויות שלו.
זהו שילוב מהנה, מעניין ומועיל, שיכול לתת חוויה של טיפול וליצור חוויה מהנה מהתהליך
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.